piątek, 1 lipca 2016

Cześć wszystkim.

Przepraszam was za to co zaraz napiszę. :/
Chcę was poinformować, że zawieszam na razie bloga. Nie mam weny by na razie pisać rozdziały do opowiadań o skokach. :( Bardzo mi przykro z tego powodu. Napisałam w tym opowiadaniu już następny rozdział, bo tyle zdołałam napisać i wena odeszła. Tak po prostu. Na pewno jeszcze nie wrzucę tego rozdziału bo mam do napisania jeszcze jeden i epilog. :) Bardzo was za to przepraszam. ;( Jest mi bardzo przykro z tego powodu. :C Ale na pewno ich nie porzucę. :P Kiedyś do nich wrócę. :> Obiecuję. :)

Będę teraz tylko na dwóch blogach o siatkówce, które będę jeszcze prowadzić, bo tam mi z łatwością przychodzi pisanie rozdziałów. Zapraszam na nie.

Amour pour le volley-ball est la plus belle

Rozdarta miłość

Pozdrawiam. :*

Ps. Jeszcze raz was przepraszam.

1 komentarz: